Карпенко Ю.М. Формування і реалізація маркетингових стратегій в кондитерській промисловості України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Ю.М. Карпенко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 18 с. — укp.
Проаналізовано сучасні концепції маркетингового стратегічного управління на підприємствах кондитерської галузі. Узагальнено й уточнено результати наукових досліджень в даній сфері. Досліджено ринок кондитерських виробів України, окреслено особливості маркетингового стратегічного набору та специфіку маркетингових стратегій виробників даної продукції. Запропоновано методи та прийоми вдосконалення формування та реалізації маркетингових стратегій на виробничих підприємствах галузі. Розроблено структуру та визначено зміст модулів стратегічного планування маркетингу для промислового підприємства. Визначено напрями реалізації маркетингової стратегії та наведено блок-схему показників оцінки її ефективності.